המתנה המושלמת לגבר: בשמים יוקרתיים ומיוחדים

בעולם של היום, המתנה הכי מושלמת לגבר היא בושם יוקרתי ואישי. בחירת בושם לגבר אינה תלויה רק בניחוח הכללי של הבושם, אלא גם במידת ההתאמה לאישיותו ולסגנון החיים של הגבר.

כשמדובר על בשמים יוקרתיים לגברים, העולם מלא במגוון רחב של אפשרויות. ישנם בשמים עם ניחוחות מיוחדים וייחודיים, כמו גם בשמים קלאסיים ומוכרים, שמציעים ניחוחות מפוארים שיתאימו לאישיות ולסגנון של כל איש.

 בושם לגבר הוא תכשיט מושלם לסגנון ולמראה הגברי של האיש. יכול להיות כי זה הפריט האישי היחידי שהגבר מעדיף לענוד יום יום ושעושה את ההבדל האמתי במראה הכללי שלו. ואם הבושם הינו בושם יוקרתי, הוא יהפוך לסמל של יוקרה ומעמד בעיניו ובעיני האחרים.

בשמים מיוחדים ומיוחדים יותר עדיין יש לנו את הגדולים ביותר בעולם הבשמים - בשמי נישה. בושם נישה הם בשמים מיוחדים שיוצרו על ידי מעצבי בשמים המתמחים אך ורק בבישום ולא בדיזיין  , והם מציעים ניחוחות יוקרתיים ואיכותיים ביותר.


 בושם הוא מתנה מהממת ומיוחדת לכל גבר. כשמדובר בבשמים לגבר, יש לקחת בחשבון את היוקרה והאישיות של האדם המקבל. עם זאת, ישנם בשמים יוקרתיים ומיוחדים שמתאימים לכל אדם ולכל מצב.

בשמים יוקרתיים ואלגנטיים מאוד, ניתן למצוא את הבשמים של מותגים ידועים  וכמובן כל המותגים הגדולים של עולם הבשמים כמו דיורDIOR, גוצ׳י GUCCI, ועוד אלו נקראים (בשמים של מעצבים או בשמי דיזיין) אלו בשמים יוצרו להשלים סדרת דיזיין או אופנה של חברת אופנה שמוכרת גם ליבוש אופנה וגם בשמים (על הדרך) . אם אתם מחפשים בושם לגבר יוקרתי, תמיד כדאי להתייעץ עם בעל חנות הבשמים ולבחור את הבושם המתאים לסגנון והעדפות האישיות של המקבל.

בנוסף לבשמים היקרים, ישנם גם בשמים מיוחדים ונדירים שמתאימים לאנשים עם טעם מיוחד בתחום. עם כל הכבוד לבשמי המותגים הגדולים, יש גם בשמים נדירים מהמם ומיוחדים שכדאי לבחור לאדם שאוהב להתבטא באופן מקורי ונדיר. אלה כוללים את בשמי הנישה, שהם ניחוחות ייחודיים ומורכבים,  המיוצרים ממרכיבים יקרים יותר ונדירים יותר, וכמובן יוצרו על ידי הדרג המיוחד של הפרפיומרים בעולם , וכמובן תחת בתי בישום שהם מתמחים אך ורק בבישום ולא באופנה , וזה מה שמיחד את הבשמים האלו , הפרפיומר מפיק יצירות אומנות ופשוט יוצא לרוב ניחוח נדיר ומאוד מיוחד .. כגון תום פורד TOM FORD, אמואג AMOUAGE , לואי ויטון LOUIS VUITTON נכון שחלק ממה שציינו הם גם מותגי אופנה אבל מחלקת הבישום שלהם מאוד חזקה ונדירה , נציין למטה עוד כמה שמות של חברות נישה מיוחדות .


בנוסף לבחירת הבושם המתאים, חשוב גם לקחת בחשבון את טעמיו האישיים של המתפנק. כיוון שהבושם הוא מתנה אישית, כדאי לבדוק מראש את הטעם של המוזמן בבשמים ובדרך זו לוודא שהבחירה תהיה מוצלחת ותיתן למתפנק את הרגשה הנכונה.

אם אתם מחפשים לפנק גבר חשוב בחייכם, תוכלו לבחור בבשמים יוקרתיים מסדרות מובילות כמו רוגה דוב ROJA DOVE, פרידך מאל Frederic malle . בושם לגבר יכול להיות מתנה מושלמת ליום הולדת, חג ואפילו כמתנה לעסקים או לפגישות עסקיות.

כשמדובר בבחירת בשמים מיוחדים לגבר, מומלץ לבחור בבשמים ממותגים פחות ידועים, ומיוחדים יותר -בשמי נישה : כמו קסרגוף XERJOFF, טום פורדTOM FORD , קריד CREED, אנישיו (אניטיו) INITIO, פרפמז די מרלי   PARFUMS DE MARLY . אלו בשמים שהם יוקרתיים ומיוחדים באופן יחסי, ועשויים לסייע למתפנק להבטיח את הופעתו האלגנטית ביותר.

בשמי נישה הם בשמים מיוחדים במיוחד, שמיוצרים בכמויות מוגבלות ומיועדים לקהל יעד צר שמחפש משהו ייחודי ומיוחד במיוחד.


אנחנו ברפריגו בשמים RAFREGO PERFUME  הצלחנו בשיתוף פעולה עם פרפיומרים ובוטיקים בישום פרטיים בעולם, לפתח בשמים משלנו , אך בהשראת בשמים מאוד יוקרתיים ונישה המאופיינים בניחוחות נדירים , ובכך אפשר ליהנות מכל היופי והאומנות הזאת בלי לשלם מחירים גבוהים על מותגי על , ועדיין לקבל איכות היוצאת מן הכלל, איכות שיכולה אף להתעלות ברמות על כל בושם שהכרתם עד לפני שניסיתם את בשמי רפריגו בשמים . מדובר בבשמים מאוד איכותיים , העשויים מחומרים המדורגים מהטובים בעולם , תחת מותג שנקרא רפריגו בשמים , RAFREGO PERFUMES .

קישור לכמה בשמים שלנו בהשראת בשמי טום פורד נדירים 

https://www.rafrego.co.il/store/.b/%D7%91%D7%94%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%94-tom-ford 

תיהנו